ZIKLOAK LH

Eskabide-orria
Documentazioa
Informazio gehiago

Bulegoan jendea hartzeko ordutegia. (LAUAXETA eraikinean)
Goizez: 08:30etatik 14:30etara
Ostiraletan: 08:30etatik 14:00etara

Hitzordua eskatzeko telefonoa: 944287847

Jardunaldi baten bidez agurtu zuten urtea DBH-n

Abenduaren 23an DBHko ikasleek Eguberrietako oporren aurreko jaialdia antolatu zuten. Bertan hainbat ekintza burutu zituzten, besteak beste, Dantzatoia (euskal kanten dantza maratoia), futbola, pala, xakea, tailer feminista eta eskulanak. Giro ezin hobean agurtu zuten urteko azken eskola eguna.

Argazki gehiago hemen

Eskola Garraiorako Banakako Esleipenak 20-21

Eskaerak aurkezteko epea:

2021/01/28ra arte

Informazio gehiago: hemen eta Hezkuntza Web Orrian

Inprimakia

Zorionak eta Urte Berri On

Gabonetan, Lauaxetako idazkaritza zabalik egongo da hurrengo egunetan:

Abenduak 28, 29 eta 30
Urtarrilak 4 eta 5

Jendea Hartzeko Ordutegia: 8:30etatik 14:00etara

Klaseak urtarrilaren 7an hasiko dira.

Agenda 2030

2030 Agenda garapenerako nazioarteko agenda da, eta 2015ean onartu zen Nazio Batuetan. Agenda honen helburua mundu osoan giza garapen jasangarriaren alde borrokatzeko tresna bat izatea da. Helburu bakoitzak badauka hurrengo 15 urtetan helburu zehatzagoak  lortzeko  jarduerak.  IES Mungia BHI-k bat egiten du aipatutako helburuen lorpenekin.

Argazkiak hemen.

Literatura ikasleek poesia bola baten bidez sortutako olerkia

Batxilergoko 1. mailako Literatura Unibertsaleko ikasleek bertsolerro batetik abiatuta hitzak eta esaldiak kateatu dituzte poesia bola baten bidez eta talde-olerki eder hau osatu dute:

Joyeux Noël

Les élèves de Français du Lycée IES Mungia BHI vous souhaitent:

"JOYEUX NOËL ET BONNE ANNÉE 2021"

¡FELIZ NAVIDAD Y PRÓSPERO AÑO 2021!

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON 2021!

Más fotos aquí

Amets Arzallusen hitzaldia Miñan liburuaren gainean

Abenduaren 16an Amets Arzallusek Ibrahima Balde ginear migrantearekin batera idatzitako Miñan liburuari buruz berba egitera etorri da ikastetxera DBHko 4. mailako ikasleekin. Aukera paregabea izan da migrazioaren gaia latza jorratzeko eta bide batez Amets ezagutzeko.

Argazki gehiago hemen.

Euskal Erronka, abenduak 4

Abenduaren 4an Mungia BHIko Batxilergoko ikasleek euskal erronka antolatu zuten Euskaraldiari amaiera emateko. Bertan ikasleek txalaparta jo, bertsoak bota eta kantaldi laburra egin zuten kanpoko aterpean.

Ondoren, Euskaraokea eta Euskal Dantzatoia burutu zituzten. Azken honetan ordubetez jarraian euskal kantak dantzatzen ibili ziren. Amaieran, Ikasleen Euskara Batzordearen izena eta logoa aurkeztu zizkiguten.

Ondo etorri Txala Patxala!

Argazki eta bideo gehiago hemen.

Euskararen Eguna

Aurreko osteguna, abenduak 3, oso egun garrantzitsua izan zen Euskal Herriko pertsona guztientzat, Euskararen Eguna izan baitzen. Urtero ospatzen da, helburua Europako hizkuntza zaharrenetariko bat bizirik mantentzea eta indartzea denez DBHn hainbat ekimen burutu ziren aurreko astean zehar: besteak beste, Maria Lopez "Laize" abeslariaren RAP Ikastaroa eta Fernando Morillo idazlearen hitzaldia.

Argazki gehiago hemen.